Mina juklappar ;)


 En blåsapa
 
5 st dottingtools

5 st påsar med fimo ;)

6 st glitter i olika färger

Konad corrector pen :)

stickers, blommor

Rhinestones ;)

Sånna här "french tipp" :P

Depend gele kit.
har gjort gele på mig själv, ni får bild sen.

2 st dip in remover.

20 st 2 way pen.

Ett grönt nagellack.

3 st "depend art liner", en silver, en svart och en glittersilver.

Ett svart depend lack.

ett kylskåp till mna nagellack ;)

Ett grönt troll xD

en skiva, absolute kidz 31 ;P


en till skiva, Selena Gomez - When the sun goes down

En såndär "godis maskin" ;)

en tavla som min syrra hade gjort.

massor med godis! (har redan ätit upp typ hälften av det jag fick, så det är inte så mycket nu) ;D

..Och jag fick också ett mobilfack, hörlurar och 3 st tröjor, på den ena står det OMG på den andra står det AWSOME och på den sista står det typ inget..
Förlåt för världens sämsta bilder... :3


Kommentarer
Postat av: Wilmutt

Varför ny blogg! x3

2011-12-29 @ 17:59:30
URL: http://limaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0